Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2013 20:45 - Неисказаната, скритата българска история, която можете да прочетете само в поредицата "Тангра" на Токораз Исто
Автор: tokorazisto Категория: История   
Прочетен: 8717 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 30.11.2014 18:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Когато разтвориш страниците на тази книга, ще попаднеш в чудния свят на Токораз Исто и ако се взреш внимателно, ще видиш, че от картините, които той рисува, струи Светлина. Тази Светлина идва от душите на българите, от вечния огън на България, от саракта. И само от теб, скъпи читателю, зависи дали ще успееш да откраднеш една искрица от Земята на Тангра и когато затвориш последната страница на книгата, историята на България да продължи...
И сега, когато имаш светило, да осветяваш Пътя си, ще имаш ли смелост да потеглиш на дългото и трудно пътешествие към Себе си!? Аз вярвам, че ДА! Нека Орендата те води и Тангра бди над теб! И нека историята за България започне отначало…

image



Гласувай:
6


Вълнообразно


1. tokorazisto - откъс от първа книга "Тохол" от поредицата "Тангра" на Токораз Исто
18.09.2013 21:19
"...Според колобрите българите имат най-голяма възможност да станат истински хора, защото още при Сътворението били създадени така. Накрая, за да им вдъхне живот, Тангра им дал от дъха си, който бил оренда, и им казал: „Създадох ви воини на Тангра, най-добрите воини в света. Отличих ви сред останалите народи и ви избрах. Оставих българите да властват както в този свят, така и на Небето. Дадох ви „Да” – най-доброто бойно умение. Орисах ви да побеждавате. Вие трябва да сте господари на себе си и на света. Така че не бива от нищо да се боите!”
Тези думи дават сила на нашите багатури, на колобрите, те са най-често повтаряните от тумир. Всички българи смятат, че това е тяхното предимство пред останалите народи..."
цитирай
2. tokorazisto - откъс от втора книга "Ат" от поредицата български исторически романи "Тангра"
19.09.2013 17:39
"Това знаме беше свещено за българите, знаех, че имам шанс само ако го използвам,за да убия с него,но аз нямаше да го направя. Почувствах как прелетях над главата на коня си, преобърнах се във въздуха и усетих как падам по гръб на земята. До последния миг, в който бях в съзнание, се опитвах да направлявам полета си, но тугът ми пречеше. В този момент видях дългото копие, което ме прониза. Почувствах как острието разкъса ризницата ми и влезе в гърдите ми. Погледът ми се насочи към небето. Нямах сили да произнеса и една дума на глас, но вътрешно потърсих връзката с моя бог.
-Тангра, благодаря ти, че ми даде възможност да бъда един от твоя народ. Благодаря, че ми позволи да умра в битка, пронизан от копие като истински воин, с доблест и чест.Тангра!Тангра!Тангра!...
Лежах на земята, макар да виждах копието, което стърчеше от гърдите ми, все още бях жив. Освен стърчащото от гърдите ми копие, виждах и сивото, стоманено, студено, изцъклено небе.Чувствах, че около мен битката продължава, но вече не чувах нищо. Вече нищо не ме интересуваше. При падането бях изпуснал сабята си, но в лявата си ръка все още стисках дървената дръжка на туга. Дори да умра, щях да държа копието с конската опашка-нашия символ на бойната чест, и нямаше да го предам на враговете ни. Ръката ми продължи да стиска толкова силно дръжката на копието, че имах чувството, че ще я счупя само със силата на хвата си. Бях сигурен, че мускулите ми не могат да държат толкова силно и дълго флага, това беше орендата, тя беше свързала ръката ми с туга. Сега чувствах тази сила толкова очетливо, че не можех да я сбъркам с нищо друго. Това беше сила от друг свят, онзи истинският, светът на Тангра…"
цитирай
3. tokorazisto - Защо не знаем истината за нашата история?
19.09.2013 20:24
За съжаление българската историята винаги е писана от нашите врагове и хората, които са оставили следи за нас, обикновено са били нашите врагове. Затова нашата история е много превратно тълкувана. Разказана е в светлина, в която ние не сме представени добре.
Едно много задълбочено проучване относно произхода на българите ни представя писателят Токораз Исто в своя исторически роман "Тангра". В него можете да научите много за скритата, неизказана и потулена в мрак българска история. Авторът изследва в дълбочина древната история на България, за да знаем какви са били нашите предци, какво е била тяхната мисия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tokorazisto
Категория: История
Прочетен: 156264
Постинги: 50
Коментари: 13
Гласове: 108
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031